94
Tage noch bis zum
Kirchtag

Wurde die passende Musik gespielt?
ja - hat super gepasst
könnte "beachmäßiger" sein
nein - hat überhaupt nicht gepasst

mehr Umfragen...
 
Beachparty 2019
Und wieda liegt a tolle und erfolgreiche Beachparty hinter uns - und des bereits zum 14. Mol. A heuer hot der gonzn Veronstoltung an nix gefehlt und die Besucher als auch die Burschenschaft Tröpolach als Veronstolter hobm daraus wieder a schönes Fest gmocht.
 
Dass so a Party auch von vorne bis hinten kloppt, hots wieda a großes Team gebm, de die Besucher rund um betreut und hoffentlich zufriedn gmocht hobm.
A großes DANKE für die vielen helfenden Hände über die gesamten Toge hinweg!
 
Gonz neu heuer wor die "Blackbar" in der mit Hilfe von Schworzlicht so monches zum Leuchten gebrocht wordn is und die gonzn Stifte zum Bemalen hot wohl a ollen gfolln
 
Beim Eingong wor heuer durch a Umstrukturierung weit weniger zum Onstehn und die Security hot auch für Recht und Ordnung gsorgt.
 
...während die Mädl's in der Cocktailbar wieda leckere Cocktails gezaubert hobm
 
A die Kommandantschoft da Feiawehr und da Obmonn der TK Wulfenia hot sich's mit seinen Damen guat gehn lossn
 
Wie schon seit anigen Johren en suite hobm die badn DJ's Flip Capella und Ron Starz den Besuchern wieda mächtig eingheizt und Stimmung einegebrocht.
 
Sehr gfreut hobm ma uns üba den alljährlichen Besuch von unserem Vzbgm Poldi Astner, der als Tröpolacher immer wieda auf Festen der Burschenschoft onzutreffn is.
 
Die Fotobox is natürlich immer wieda a Highlight, bei der die "Models" die Fotos glei direkt mit ham nehmen kennen
 
Natürlich wor des Konzert vom Ed Sheeran doch a wenig zu spürn' oba nichts desto trotz wor's schen wieda so viel Leit in Tröpolach zu segn!
 
Obschließend sog ma noch anfoch noch amol DANKE DANKE an olle die zu der erfolgreichen Party beigetrogn hobm und hoffn eich olle nächsts Johr wieda in Tröpolach zur 15. Beachparty begrüßen kennen zu dürfen!
 
 
 
Bericht wurde 668 Mal gelesen

Kommentare
Kommentar erfassen »»»